fredag 14 augusti 2009

Fredagskväll

Vad har hänt idag? Jobbade fram till 1 ungefär, kom hem åt lunch och sen la ja mig och skulle vila lite men somna och sov i 2 timmar! De va bara att kliva upp ta en alvedon för huvudvärken och sen börja lite med all tvätt man har... Sedan cycklade jag iväg till grannen en sväng, fick kaffé och snackade lite skit. Sedan iväg till till stallet och ta hand om min häst. Hon var verkligen super fin idag! Blir så glad ;)
När jag var klar där gick jag upp til Kornelia igen och satt där en stund och nu är jag hemma och ska städa undan lite.
Trevlig dag va! Haha, eller inte ;p

3 kommentarer:

  1. Hoppas du mår lite bättre efter allt med Rassel. Nya hästen ser fin ut=) Här hemma är vi ju lite på nålar eftersom Håkan ska kolla hjärtat, men tur han får kolla upp det.Du har kanske pratat med han.William saknar dig, och vi också såklart=) ha det så bra, Kram

    SvaraRadera
  2. Men stumpan dååååå!!
    Du får jättegärna följa med!!!!
    Trodde kanske inte du ville det!!!

    SvaraRadera