lördag 23 maj 2009

Nybakta bullar

Vaknade imorse av lukten av nybakta bullar, mums :) Momma stog och gjorde bullar åt mig som jag får ta med mig hem imorn. :)
Väntar nu på mamma och Hasse. Dom ska komma över och fika sen sticker vi till marknan. Igen, haha...
Efter de ska jag rida Astra. Vi bestämde vid halv 2-2 nån gång.
Sen ikväll kommer Martin, Elisabet och William. Mamma ska göra mat :) Funderar även att gå ut en sväng ikväll och dricka en öl och träffa jenka :) Åker ju hem imorn så jag måste ju hinna träffa henne också.

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!!
    Skönt att vara hemma en sväng?? eller hur!!
    Mommas bullar och snoddas de är supergoda!!
    Var rädd om dig nu då du skall hem!!

    Superkramen!!
    Feli

    SvaraRadera
  2. Vad jag saknar dig gumman... lika tråkigt varje gång du åker iväg....:(
    Puss

    SvaraRadera