söndag 14 juni 2009

Hatar detta regn!

Ha regnat nu i jag vet inte hur många dagar. Är så less på de här, vill ha sol och varmt! Man får hoppas att de blir de till veckan. Är ju midsommar på fredag :) Men de blir väll som vanligt. En riktigt svensk midsommar vet ju alla hur den brukar vara... :p
Ha köpt ny bil nu oxå! :D En volvo v40. Köpte den i fredags. Va meningen att jag och Annsi skulle åka til uppsala och titta på en v70, men den blev såld innan vi hann dit. Men så ick jag tag på den här och är nöjd än så länge iaf ;)
Va även in och shoppade lite igår. Va ettt tag sen kan jag lova. Ha nog inte köpt kläder på minst ett halvår. Så jag köpte ett par jeans, två par skor och lite tröjor.
Va ut till Sara igår oxå. Hon tog ju studenten i fredags. Jag och Linn hade inte tid att åka till hon då så vi for in igår istället.
Idag ska jag nog inte göra så mkt.

1 kommentar:

  1. Va kul o s dig skrva fören gångs skull...långt mellan gångerna...
    puss på dig

    SvaraRadera