söndag 20 december 2009

Snö

Är det inte kallt så snöar de, perfekt, äntligen vinter. :) Kom ju hem till Sollefteå igår. Resan gick bra och katterna skötte sig perfekt :) Dom trivs bra här hos mormor så jag hoppans den här veckan kommer att bli bra. Tycker lite synd om mommas katt bara som är instängd i hallen för han är så elak :p
Biljett till hullsta är köpt nu också, det ska bli kul hoppas jag. Ska ner på stan och kolla efter nå kläder imorn man kan ha på sig, sen ska jag och Jannike ta en fika. De ska bli kul att träffa henne igen :)

Haha läste ngt kul ikväll. Förstår inte hur folk tänker ibland men så är de när man är långsint och bara tänker på sig själv. Eller hur va de, världen bara kretsade kring mig? Här har man ställt upp till tusen och sen får man skit tillbaka, de är ju snällt. Men tjejen, läser du detta så hoppas jag de bästa för dig. Men som sagt, klarar mig nog rätt bra ändå ska du se jämfört med vissa andra.
Nog om de.

Nu ska jag nog lägga mig och sova, en dag imorn också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar