söndag 12 december 2010

Oj Oj!!

Nu var det riktigt länge sedan jag skrev här och det har hänt SÅÅ mycket kan jag lova! Vet inte riktigt om jag orkar skriva allt men kan börja med att jag trivs super bra i lägenheten som jag och Alexander har flyttat till. Såg ju att det var ca ett år sedan jag skrev sist så :p
Flyttade in nyårsafton och Alex var inte så glad på mig att jag valde att flytta då, men det gick ju bra ändå :) Och han själv flyttade hit i September så nu är vi lyckliga sambos ;)

Rassel är kvar och han är värre än någonsin kan jag lova. En 17 årig valack trodde man inte kunde vara så galen som han är nu. Ändå rids han fullt ut (har kanske varit lite slarvig nu de ha vare så kallt)...
Bella och jag har inte riktigt kommit igång med hästeriet än men det kommer så småningom. Har varit så mycket annat just nu med nystartat företag som man blivit anställd på och så.
Men vi har deras 2 åring efter Carland- Casir Ask som ska ridas in nu och sen har Bella fått hem en treåring (Majim G- Roderik) som vi ska hjälpas åt med så lite rullar de på. Sen har vi ju alla andra hästar också då förstås.. :p

Idag har jag vare i stallet och sedan var vi på julbord med nya firman och det var hur trevligt som hellst! Längtar tills vi sätter igång nu :D

Sedan åker jag hem till Sollefteå på lördag och det ska bli så skönt!!

Nu är det läggdags. Måste verkligen se till att uppdatera här nu :) Har man en blogg så har man...

1 kommentar:

  1. oj!!Vilken överaskning att DU skrivit i bloggen =D,
    o va fin du gjort den =D, O du ska veta vad jag längtar tills Ni kommer =D

    SvaraRadera