lördag 4 april 2009

Bröllop och dop.

Ja idag så var det både bröllop och dop. Min kusin Daniel och hans Madde gifte sig utan att ngn visste om det. Alla trodde bara att det var ett dop, men icke ;) Alla blev ganska överraskade när klockorna hade slutat ringa och bröllopsmusik börja spelas. Dom var så fina :) Va flera år sedan man var på bröllop senast. Sist va nog Sune och Aina... Just, de va så fint att dom döpte sonen till Sune Gustav Valentin Persson. Sune skulle ha vare med idag. Min morbror som dog för 5 år sen tror jag de blir i sommar.
Körde syrran och hennes kompisar till kyrkan vid två, så jag va kvar tills det började. Hade klänning å klackar, händer inte allt för ofta! ;p Louise sjöng och spelade gitarr två låtar och det var bra. :) Hon är duktig min syster.
Kom hem vid 4 och då va de bara att byta om igen. Skulle hjälpa mamma med all mat så vi hade kockrockar, svarta byxor och vitt förkläde. Louise och hennes kompisar skulle servera så dom hade vita skjortor, svarta byxor och förkläde och flugor. Riktigt proffsiga såg vi ut. ;)
Så nu är allt över och trött är man. Åker ju hem imorn, till våren. Här kan man inte kalla det att de är vår, haha. Ska väll försöka komma iväg till 12 och så ska jag upp till pappa och hälsa på innan jag sticker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar