fredag 3 april 2009

Home sweet home

Åkte ju hem idag. For vid 7 imorse, så jag va i Sollefteå vid 1 ngn gång. Är rätt skönt att komma hem hem men ändå så vill man hem till mig. Svårt de där med flera hem ;p Haha. Men just nu, en halv meter snö och regn eller 15+ och sol?

Ha ju inte skrivit på ett tag men har haft fullt upp och göra.

I söndags hjälpte jag Jessica och det gick bra, vi kom hem hyffsat tidigt. Red Rassel och sedan åkte Linn och jag och köpte pizza, gott ;)

Måndag va jag hela dan i stallet, tog lite tid för jag var lite trött. :p

Tisdag kom lillplutten till världen. Ett sto blev det och sååå söt ;) Vill ha! Hela dagen i stallet igen, svårt att slita sig fån stallet med en sådan sötnos i boxen. Foxan var duktig hon med. Första fölet :) Kornelia hjälpte mig också den dagen. På kvällen for jag och Linn in till ridhuset och red lite.

Onsdag i stallet som vanligt, sedan åkte jag och Annika till Ramnäs vid två för att hämta bilen. Blev där ett tag, men förstå vad skönt att ha en bil igen!
Åkte sedan till Saras stall och hjäpte henne lite sen for vi till Brunna och fortsatte med det jag inte hann klart med. Sara red min häst också, tack Sara! Efter det for vi till Strömsholm och tittade på hingsvisning. Det va skoj, mkt fina hingstar. Saknade en där bara :( Min Cyrano...

Torsdag sedan var det stall och träning på kvällen. Fick vara chaufför åt Anna också för Annika skulle till Arlanda och hämta sin pappa.

Träningen gick super iaf och fick beröm. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar