fredag 19 juni 2009

Glad midsommar!! :D

Härig dag med åskskurar och sol, blir jag förvånad? Jag som hade tänkt haft klänning ikväll men ska nog tänka om tror jag... :p
Ha vare och hämtat ut Rassels ögondroppar idag. Blev inte så dyrt som jag hade trott... :) Få se om det här funkar, annars vet jag inte vad jag ska göra.
Köpte svenska jordgubbar på ICA idag också. Va tvungen att provsmaka och dom var riktigt god faktiskt :)
Va ut til Askö en sväng också och hälsade på lite. Trevligt :)
Nu har Linn och jag precis käkat sill och färskpotatis med snaps till, gott ;) Så nu snart ska vi går ner till Jessica och Daniela för Linn ska bli klippt. Grilla senare ikväll och sen får vi se vad som händer! :D

Hoppas alla får en riktigt trevlig helg och drick lagomt! ;p

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att ni får en trevlig och rolig kväll och att vädret kan skärpa sig lite! Och tänk lite på ditt goda råd...=)=)=)!!!

    SvaraRadera