tisdag 23 juni 2009

Smörgåstårta

Ha stått ikväll och gjort smörgåstårta. Fyller ju år imorn ;) Första gången jag gör en smörgåstårta till mig själv... Mamma har alltid gjort sin underbara tårta när jag fyllt år plus jordgubbstårta. Ha alltid blibit uppvaktat på morgonen med jordgubbstårta och present, men inte imorn! Haha, på tiden kanske... :p Men jag fyller ju bara 21, så stor är man inte än! ;p

Imorn ska jag till Askö och hjälpa till, ska bli riktigt roligt :D Är inte så mycket jobb den här veckan så jag är ledig imorn och antagligen veckan ut. Inte så bra egentligen eftersom jag behöver pengarna, men men.

På lördag ska jag och Linn in till Västerås och käka på china, dricka lite öl och så. Är ju Västeråsfestivalen då :) Hoppas de blir bra väder då också.

2 kommentarer:

  1. Många hjärtliga gratulationer på din födelsedag!!! Ser fram emot smörgåstårtan! Många kramar, Annika

    SvaraRadera
  2. Grattis Grattis Sandra!!!!!! Hoppas du får en fin dag och en massa paket;D

    SvaraRadera