onsdag 15 december 2010

Snart!

Nu är det bara två dagar kvar på firman jag jobbar på nu, sen är det slut där. Börjar ett nytt jobb den 3:e Januari.
Sen är det inte så långt kvar tills jag åker hem till Sollefteå! Längtar så mycket!
Lite synd och trist att inte Alex följer med upp över jul men han ville åka till sin familj i Göteborg och det förstår jag men det blir så lång tid från varann... :( Som tur är kommer han upp under mellandagarna och firar nyår med mig :)


Inga julklappar har jag fixat än heller så man lär väll åka en sväng till Sundsvall sedan och försöka inhandla alla julklappar på en dag, men det är väll som vanligt.. :p Måste försöka tänka ut några i förväg så att det blir lite lättare.


Idag har jag inte gjort så mkt. Fixade stallet på morgonen och sen har jag bara varit hemma, men det har varit skönt de med. Fast man kunde ju ha fixat mer än vad man har gjort här hemma, men men. Tvättat har jag iaf gjort :)

Nu tänkte jag pyssla om min kära pojkvän lite och sen se Grey´s Anatomy.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar