lördag 18 december 2010

Sollefteå


Ja, då va man framme. Tog sin lilla tid, vräkte ner snö från Gävle hela vägen upp... :/ Man såg inte mkt framför sig kan jag lova... :p Men nu äntligen :D Sitter hos mamma och Hasse nu och väntar på mat. Skinkstek med potatis och gräddsås blir det :) Mammas mat har man längtat efter kan jag lova ;)

Saknar min Alex såå mycket redan. Han for till gbg idag vid tolv. Med tanke på att det bara har gått några timmar, undra hur det kommer att gå när det är över en vecka tills vi träffas igen... Haha, helt sjukt att man kan sakna en person så mycket..

Kändes lite tråkigt att lämna Rassel i två veckor också.. Mammas lilla pojke. Men han är i goda händer :) Men han kommer nog vara ett vilddjur när jag kommer hem med tanke på att han ska vila dom här två veckorna. Så det första jag kommer att göra är att raka av han allt hår, han ser nämligen ut som en liten skogsmulle just nu :)

Näe nu ska jag fortsätta med att smutta på groggen jag fick och vänta på att maten blir klar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar