lördag 28 mars 2009

Earth hour


Ja, ikväll ska man släcka alla lampor mellan 20.30 och 21.30. Alla i hela världen gör de för att visa politiker och andra som gör viktiga beslut om vår framtid att tänka vår miljö.

Idag har jag varit in till stan och hämtat Mulle och min nya katt Tiger :) Har fått den av mulles bror. Min lilla plutt och Tiger fungerar faktiskt bra ihop, än så länge. Få se imorn va han säger om Zorro när Linn och han kommer hem.
Ha gjort spagetti och köttfärssås som vi käkat och det blev väldigt gott måste jag säga ;) Få se nu sen om jag orkar gå ner och rida ngt. Skulle behöva göra de för han vilade igår. Sen får jag se om jag kan ta me han in till ridhuset imorn. Ska jobba där ute.

Känns precis som söndag idag. Vet inte varför, kanske för att man ska jobba imorn? Men men. Dagarna spelar inte så stor roll för mig just nu när man inte jobbar...

Linn tog med min bil till Ramnäs idag, så nu blir den förhoppningsvis klar till veckan. Skönt att ha en bil igen :) Tack Linn, det var väldigt snällt :)

1 kommentar:

  1. Hon är väldigt snäll.. Linn!
    Hoppas ni får en trevlig kväll!!
    Pusspuss

    SvaraRadera