lördag 21 mars 2009

Är det vår nu?



Linn såg en tussilago idag sa hon nu :) Kanske att våren är på väg då. Nästan ingen snö kvar :p Härligt! Sommaren snart här...


Har gått bra att jobba idag iaf. Fast det känns att man inte ridit på en vecka... Skrittade ut med Cardatch och red Levantus i ridhuset. Va klara i bra tid också, tror vi kom hem vid 4 halv 5. Så nu har jag käkat upp min pizza sen igår och drucke ett glas cola, mums ;)


Va och såg film igår hos Mulle. Vi tittade på Bolt och den var riktigt rolig faktiskt.. Haha den där hamstern i bollen var ju för mycket! Men innan Mulle fick igång filmen, kunde inte låta bli att skratta lite åt han ;) Kom hem vid 11 halv 12 tror jag klockan var. Var bombsäker på att Linn va vaken men de var hon icke. :p Skulle ju reta henne om va bra filmen var ;p


Halv 6 ringde sedan klockan på imorse, roligt värre...


Får se om det blir lite att dricka ikväll också, hoppas på de för jag är lite sugen. :)

2 kommentarer:

  1. Jaha ja... Jo det kan va lite najs!

    SvaraRadera
  2. SUGEN!!! hmmm....är du ledig imorgon då?
    puss min älskling!!

    SvaraRadera