fredag 20 mars 2009

Bilar...


Nu har jag fått reda på vad det är för fel på Mercan... Det är en drivaxel bak som har gått helt av! Men det ska tydligen inte vara så dyrt att byta. Ringde till skroten i Kolbäck och den ny skulle kosta 1000:- tror ja de va.. Men man måste plocka bort den som sitter på nu och mäta den. Tur att Saras pappa hjälper mig :) Jag har ingen aning om sådana saker... Haha bilar är inte min grej kan jag lova... :p Så förhoppningsvis har jag den iordning tills jag ska fara hem så jag slipper ta Y-bussen upp. Hellre kör jag själv än att sitta på en buss i 8 timmar.


Skulle behöva åka och handla också. Får se om Linn är lite snäll så jag kan låna hennes bil, när hon nu kommer hem. Hon brukar jobba länge på fredagar...


Städa lite hemma skulle behöva göras också.. Köksbänken ser inte allt för rolig ut... Pizzakartonger och disk överallt. Speciellt glas, vet inte riktigt hur vi gör när vi använder så mycket glas! Vardagsrumsbordet skulle behövas torkas också sen förra lördagen. Är lite kladdigt av olika sortes sprit på det. Förstår inte varför det ska vara så svårt att pricka ett glas i fyllan! Haha :p

Får se om det blir ngn filmtittning ikväll då. Jag och Mulle skulle se Bolt. Den tror jag är rolig :) Sen ska man upp tidigt imorn då, drygt, men så är det!

3 kommentarer:

  1. Vilken tur du har som har så snälla o goa människor omkring dig där nere, kan det vara ödet som sammanför vissa människor med varandra? Ialla fall tycker jag att det är skönt, man kan ju vara mycket lugnare.
    kram

    SvaraRadera
  2. Skönt för dig o veta vad som var fel på bilen. Du kommer väl snart nu? Ska du komma upp till dopet eller senare??

    SvaraRadera