torsdag 19 mars 2009

Titta, jag bloggar!


Haha, ja nu har jag också en blogg! Får se hu ofta jag skriver i den ;)


Få se idag, vad händer då... Ska ner till stallet nu och hjälpa Annika med de små djuren. Sen måste jag försöka få i lite salva i Rassels öga innan han går ut. Fick ju ta ut veterinär i måndags för han hade gjort nå med ögat, så han hade ett sår i hornhinnan som var 8x5mm. Så då fick han ögondroppar, ögonsalva och Finadyne. Så ingen träning blire idag heller :( Men ska nog me Linn och titta lite :)
18:49. Jahapp, då är man hemma. Höll på att frysa ihjäl i ridhuset nu när jag va me å titta... Blev väldigt sugen på att vara med jag också. Får se till att de blir nästa vecka :)
Pratade med mamma ikväll.. 60+10 pers till, hur ska de gå till? Får komma hem och styra ihop de där ;) Men det ska bli riktigt skönt att få komma hem, även om det bara blir 2-3 dagar.
Nu ska jag gå ner med datasladden till Danni för hon saknade den. Har lånat den för min har gått sönder. Får se när jag skriver nästa gång då. Man kan ju hoppas att batterierna håller tills imorn iaf :p Fredag imorn förresten, härligt :) Och i helgen ska jag ut till Arnold och hjälpa till.




4 kommentarer:

  1. Va kul gumman!!
    Nu kan jag ju hålla lite bättre koll på dig..;)

    SvaraRadera
  2. Vi måste försöka skaffa en sladd till dig!!!

    SvaraRadera
  3. Kul med din blogg! Tack för all hjälp idag! Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Hej gumman!! va kul att du har skaffat dig en blogg!!nu kan jag följa dig i din vardag!!

    kramar i massor

    SvaraRadera