torsdag 26 mars 2009

Träningsdags...


Idag ska jag åka och träna med Rassel. Ska bli kul, hoppas jag.

Har varit världens vårväder idag, underbart! Ha vare nere i stallet hela dagen och städat lite där nere :) Så nu ska jag hem och äta lite mat innan man åker iväg.


Igår morse va jag till Joberg och tog ut och mockade till de tre hästar som står där. Sedan åkte jag till Rytterne och hjälpte Jessica för Daniela va och besikta hästar. Så jag red Cardatch, Calvin, Bratten, Levantus och longerade Cautious. Efter de åkte jag in till stan igen för att ta in dom tre hästarna och sedan hem för att ta in djuren här. Red Rassel efter han hade käkat upp och sen gick jag hem för att duscha. Unn bjöd på våfflor igår kväll också och det var mumsigt.


Imorn måste jag försöka byta ett däck på bilen, för jag har ju punka på ena bak. Får se hur det går... Linn ska köra upp den på släp till Ramnäs på lördag och då kanske det är bra om den iaf kan rulla normalt på alla fyra.. :p Men det är morgondagens project.

1 kommentar: