måndag 23 mars 2009

Ojojoj...


Fick lite panik igår när jag upptäckte va tjock min häst ha hunne blivit under den här veckan... Förstå vilket jobb jag kommer att ha här framöver, suck. Men Anders va ut idag och tittade på ögat, och det har blivit bra nu, så nu måste han ha flughuvan på sig ett par dagar till så att pupillen drar ihop sig till normalstorlek.. :p Så jag får se om jag vågar rida ut han ikväll eller om jag ska vänta och åka in till ridhuset istället. Han kommer nämligen att vara helt galen!


Haha, va dåligt ja mådde igår då. Så går de när man ska ut och springa på krogen på nätterna! Men vi hade riktigt roligt i lördags. Först hade vi lite problem med att hitta någon som kunde köra oss härifrån in till stan och sedan tillbaka igen. Men Maria va så snäll att ställa upp på de. :) Vi började hemma hos oss sedan åkte vi in till Blue moon. Va nästan inge folk när vi kom dit men sedan ramlade in folk så de blev en hel del där inne. VSK vann ju SM guld så det kanske de va därför de va så mycket folk.


Nu ska jag gå ner och fortsätta i stallet. Fick ungspannkaka till lunch av Annika, det var väldigt gott ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar